Kolejność:
ACROBAT i 2joby ASSIST i 2joby MAGICIAN i 2joby MERCENARY i 2 joby
==================================================
ACROBAT, JESTER, RANGER
==================================================
ACROBAT:
Śmiercionośna postać, która koncentruje się głownie na szybkim i efektownym zabiciu wroga. Jest to wymieszana klasa, posiada równe porcje z Jestera oraz Rangera. Acrobat który w przyszłości chce zostać Rangerem powinien używać łuków. Dexterity jest najlepszym przyjacielem łucznika. Strenght (siła) nie ma wpływu na uszkodzenia zadawane Lukiem. Używanie atakow z odległości oznacza ze będzie potrzebne trochę Health Points (punkty życia) dlatego Acrobat używający łuków powinien dodać trochę punktów do staminy (wytrzymałości) oraz zawsze mieć przy sobie trochę jedzenia. Ci którzy widza siebie w roli Jestera powinni używać yoyo. Nerwy ze stali i silne ramiona doprowadza go do celu. Strenght i Stamina są statystykami na które powinieneś zwrócić uwagę. To pozwoli na mocne uderzenie i szybkie zabicie wroga które uchroni cię od uzyskania większych obrażeń. Po uzyskaniu poziomu 60 Acrobat może zostać Rangerem lub Jesterem.
Pulling 10-sekundowe przeładowanie. Przyciąga wroga. Im wyższy level, tym bliżej. Level 15, Yoyo
Slow Step Spowalnia przeciwnika na pewien czas. -2% MSPD na lvl. Szansa na Lv1 wynosi 32% i zwiększa się o 2% co lvl. 70% szansy na -40% MSPD na Lv20. Level 15, Yoyo
Junk Arrow Czterokrotne uderzenie. Skill często nie trafia, lecz na Lv20 szansa na chybienie wynosi tylko 30%. Level 15, Łuk
Fast Walker 20s przeładowanie. Zwiększa prędkość poruszania się na krótką chwilę. +12 MSPD na lvlu 1 i +2 MSPD co każdy lvl skilla, +50 MSPD na maksymalnym lvl 20. Level 18, Pulling Lv4, Yoyo/Łuk
Bow Mastery Zwiększa obrażenia łuku o +1 ATK na każdy level, +20 ATK na Lv20. Level 20, Junk Arrow Lv5, Łuk
Yoyo Mastery Zwiększa obrażenia yoyo o +2 ATK na każdy level, +40 ATK na Lv20. Level 20, Slow Step Lv3, Yoyo
Dark Illusion Krótka niewidzialność (4 sekundy na lvl 1, wzrasta do 14 sekund na lvl 20) Level 30, Fast Walker Lv6, Yoyo/Bow
Crossline Skill mający szansę na ogłuszenie wroga na 6 sekund. Szansa wzrasta o 1% z każdym lvl, 20% przy max lvl. Level 30, Yoyo Mastery Lv4, Yoyo
Silent Shot Zaskakujące uderzenie pod osłoną Dark Illusion. Level 30, Bow Mastery Lv4, Łuk
Snitch Zaskakujące uderzenie pod osłoną Dark Illusion, kradnące pieniądze. Level 35, Yoyo Mastery Lv8, Yoyo
Aimed Shot Strzał z 20% szansą na podwójne obrażenia na Lv 1 i 60% szansą na Lv20. Level 35, Bow Mastery Lv5, Łuk
Counterattack Unika ataku przeciwnika i kontratakuje atakiem yoyo. Trwa przez 6 sekund. Level 40, Crossline Lv10, Yoyo
Perfect Block Zwiększa szansę na blok. Dodaje +1 za każdy lvl skilla, max +20 na 20lvlu. Level 45, Dark Illusion Lv8, Yoyo/Łuk
Auto Shot Jeśli udany, sprowadza ciemność na przeciwnika na parę sekund. 20% szansy na Lv 1 i 60% szansy na Lv20. Level 45, Silent Shot Lv9, Łuk
Deadly Swing Celuje w witalne organy przeciwnika by spowodować krwawienie. 10% szansy na lvlu 1, wzrastając o 2% co lvl, max 48% szansy na sukces na 20 lvlu. Level 50, Snitch Lv10, Yoyo
Arrow Rain Przeładowanie 10s. Wystrzeliwuje strzały w niebo, które spadając powodują obrażenia przez pewien czas pobliskim wrogom. Lv 1-7 trwa 2s, 7-14 4s i 14+ trwa 6s. Level 50, Aimed Shot Lv10, Łuk
==================================================
JESTER:
Ta postać jest mistrzem szybkości i sztuczek. Bazują na przeważającej sile, szybkości i dodatku czarnej magii do pokonania przeciwnika.
Enchant Poison Atak wsparty trucizną. Efekt trucizny zwiększa się o 2% na lvl i dodaje +60 dodatkowych obrażeń na Lv10. 5-sekundowe ochłonięcie. Level 60, Deadly Swing Lv4, Yoyo
Enchant Blood Przecina skórę przeciwnika, powodując krwawienie. Efekt krwawienia zwiększa się o 2% na lvl i dodaje +50 dodatkowych obrażeń na Lv10. 5-sekundowe ochłonięcie. Level 60, Yoyo
Escape Podstawowa umiejętność ataku Jestera. Level 60, Perfect Block Lv6, Yoyo
Critical Swing Zwiększa szansę zadania krytycznych obrażeń na krótki moment. Dodaje +1 na lvl, +10 na Lv10. Level 65, Enchant Poison Lv3, Yoyo
.gif' style='border:0px'> Back Step Atak jojem z możliwością ogłuszenia przeciwnika. 65% szansy na Lv10. 5-sekundowe ochłonięcie. Level 70, Enchant Blood Lv3, Yoyo
.gif' style='border:0px'> Enchant Absorb Absorbuje HP przeciwnika. +40 wchłaniania i +20 ATT na Lv10. Level 70, Escape Lv3, Yoyo
Hit of Penya brak danych Level 75, Enchant Absorb Lv4, Yoyo
.gif' style='border:0px'> Vital Stab brak danych Level 80, Critical Swing Lv4, Back Step Lv7, Yoyo
BUILDY:
Bow Jester by Przytom STR:15 STA:30-35 DEX: xx INT: 15
YoYo Jester by Thoush STR: xx STA: 30-50 DEX: 80-90 (80 w zupełności wystarczy) INT: 15
================================================
RANGER:
Ekspert w walce na odległość z poziomem szybkości i precyzyjności której nie zaznały inne klasy. W ich luki wkomponowane są magiczne elementy dzięki którym strzały zadają mocniejsze obrażenia. W swych rękach posiada moce natury. Umiejętnie broni się przed magią przy pomocy umiejętności Natury, oraz wystrzeliwuje strzały nasycone żywiołami. Jego Silent Arrow to poskramiacz magów. Będąc odważnym i dzielnym, Ranger wciąż jest w poszukiwaniu nowej ofiary do polowania. Ci, którzy przeszkadzają Matce Naturze są pierwszym celem.
Ice Arrow Dodaje żywioł lodu do strzały, spowalniając trafionych przeciwników. -2% MSPD na level, z 58% szansą na Lv10. 3-sekundowe przeładowanie. Level 60, Auto Shot Lv4, Łuk
Fire Arrow Dodaje żywioł ognia do strzały. 4-sekundowe przeładowanie. Level 60, Łuk
Poison Arrow Zatruwa strzałę, umożliwiając zatrucie przeciwnika. 48% szansy oraz 18 sekund trwania na Lv10. Level 60, Arrow Rain Lv3, Łuk
Fast Shot Zwiększa ASPD broni z klasy łuku na pewien moment. +50ASPD na level. Trwa 1:25 min na Lv10. Level 65, Ice Arrow Lv3, Łuk
Piercing Arrow Wystrzeliwuje strzałę przebijającą wrogów. Żadnych dodatkowych efektów, tylko obrażenia. 3-sekundowe przeładowanie. Level 70, Flame Arrow Lv3, Łuk
Nature Zwiększa odporność na magię. +75 odporności i 2:30 min czasu na Lv10. Level 70, Poison Arrow Lv3, Łuk
Triple Shot Najsilniejsza umiejętność ofensywna Rangera. Bez dodatkowych efektów. 8-sekundowe przeładowanie. Level 80, Fast Shot Lv4, Piercing Arrow Lv7, Łuk
Silent Arrow Ucisza przeciwnika, uniemożliwiając mu rzucanie czarów. Trwa 15 sekund na Lv10. 10-sekundowe przeładowanie. Level 75, Nature Lv4, Łuk
BUILDY:
Ranger AoE by Esanis
STR: 15 STA: XXX DEX: 40-50 INT: 20-30
==================================================
ASSIST, BILLPOSTER, RINGMASTER
==================================================
ASSIST:
Będąc Assistem możesz wybrać dwie drogi rozwoju postaci. Możesz zbudować build Support Assist (pomocnik), dzięki któremu pomagasz grupie używając bufów (Skille Assista, które dodają pozytywne statusy postaci) i heal (Uzdrawianie postaci). Możesz również zostać battle Assist (walczący Assist) i stać się typem tank - postać skupiającą ataki potworów na sobie chroniąc resztę grupy. Przydatne staty dla pomocnika to Intelligence (Inteligencja) dzięki której wzrasta twój poziom MP (Mana Points). Staty dla Battle Assist to Strenght (Siła) oraz Stamina (Wytrzymałość). Strenght zwiększa siłę ataku a Stamina Health Points (Punkty Życia). Jako assist możesz używać dwóch typów broni: Stickow - dzięki którym możliwe jest rzucanie buffow oraz Knuckle dzięki której możesz walczyć z potworami. Możesz również używać lekkiej zbroi. Po osiągnięciu poziomu 60, możesz zostać Billposterem lub Ringmasterem.
Heal Przywraca zdrowie. Leczy do 550 na Lv20. Level 15, Stick
Patience Dodaje HP, +210 na Lv20. Level 18, Heal Lv3, Stick
Mental Sign Dodaje INT, +20 na Lv20. Level 18, Heal Lv3, Stick
Resurrection Wskrzesza, podleczając zdrowie oraz zmniejszając karę za śmierć. Leczy 240HP i zmniejsza karę za śmierć o 60%. Level 20, Patience Lv4, Stick
Quick Step Dodaje prędkość do poruszania się. +30% na Lv20. Level 20, Heal Lv3, Stick
Heap Up Dodaje STA, +40 na Lv20. Level 20, Mental Sign Lv4, Stick
Tamping Hole Podstawowy atak Level 20, Heal Lv3, Knuckle
Circle Healing Leczy rany członków drużyny, jeśli są w zasięgu. Leczy 200 HP na Lv20. Level 25, Resurrection Lv4, Stick
Haste Zwiększa prędkość ataku. Zaczynając od 5% ASPD na Lv 1, idąc co +1% ASPD na lvl, kończy na +25% ASPD na Lv20. Level 25, Quick Step Lv3, Stick
Beef Up Dodaje STR, +20 na Lv20. Level 25, Heap Up Lv4, Stick
Stonehand Daje szansę ogłuszenia przeciwnika przy użyciu zwykłych ataków jak i skilli. 12% szansy na ogłuszenie na Lv20. Level 25, Tamping Hole Lv4, Stick
Cat's Ref.zablokowane_rozszerzenies Dodaje +1 do unikow co 2-gi lvl buffa az do levela 19, kiedy jest wymasterowany daje +12 do unikow Level 28, Haste Lv4, Stick
Burst Crack AoE. Zadaje obrażenia pobliskim wrogom. Level 28, Stonehand Lv4, Knuckle
Prevention Przywraca trochę HP na skraju śmierci, gdy zdrowie zejdzie poniżej 10%. Level 30, Circle Healing Lv4, Stick
Accuracy Dodaje HIT, +20 na Lv20. Level 30, Beef Up Lev4, Stick
Cannon Ball Dodaje DEX, +20 na Lv20. Level 35, Cat's Ref.zablokowane_rozszerzenies Lv4
Power Fist Lepsza wersja Tamping Hole. Level 35, Burst Crack Lv4, Knuckle
==================================================
BILLPOSTER: Billposter głownie skupia się na magii która podwyższa jego sile fizyczna. Billposter jest w stanie stworzyć warunki dla jego ciała dzięki którym możliwe jest zaatakowanie przeciwnika z potężna siłą. Odważnie angażuje się do bliskiej walki z przeciwnikiem. Billposterzy są niezwykle wielcy jeśli chodzi o siłę i wolę do walki. Ci wojownicy byli kiedyś spostrzegani jako święci, ale teraz szukają nowego sensu w życiu, rozwijając nowo odkrytą moc.
Belial Smashing Uderzenie zakończone przebiciem na drugą stronę przeciwnika. Level 60, Power Fist Lv5, Knuckle
Asmodeus Zwiększa obrażenia kastetu na pewien czas. +58 ATT na Lv10. Level 60, Knuckle, 1 Skill Poster
Bloody Fist Sprawia, że atakowany krwawi. 5% szansy na lvl skilla, 50% na maxymalnym, Lv10. Level 65, Belial Smashing Lv2, Knuckle
Baraqijal Esna Zmniejsza DEF wroga zwiększając jego ATT. DEF-95/ ATT+65 na Lv10. Level 65,Asmodeus Lv3, Knuckle, 1 Skill Poster
Piercing Serpent AoE bazowane na STR zadające obrażenia wrogom na wprost od Billpostera. Level 70, Bloody Fist Lv5, Knuckle
Bgvur Tialbold AoE bazowane na INT, podobne do Burst Crack'a, raniące otaczających wrogów. Level 70, Baraqijal Esna Lv5, Knuckle, 1 Skill Poster
Sonichand Atak combo, im wyższy level, tym więcej ataków w combo. Level 75, Piercing Serpent Lv7, Bgvur Tialbold Lv6, Knuckle
Asalraalaikum Zadaje OGROMNE obrażenia zużywając 100FP i całe MP. Obrażenia wielce zależą od ilości MP jaką miałeś rozpoczynając ten atak. Level 80, Sonichand Lv7, Knuckle
BUILDY:
AOE Asist/BP - max lvl 68 - by Gkar str :40 sta : xx dex : 15 int : 15
AOE lvl 70 bp - AOE bazujace na int - by Gkar str : 15 sta : 60% dex : 15 int : 40%
==================================================
RINGMASTER:
Obdarzeni przez bogów, którzy stworzyli planetę, dysponują mocą życia i śmierci wedle uznania. Potrzeba naprawdę wielkiego oddania dla drużyny, żeby kroczyć ścieżką Ringmastera, gdyż nie należy ona zwykle do najłatwiejszych. Jest jedna rada: miejcie honor oraz bądźcie lojalni. Twoja moc powinna być najpotrzebniejsza tym z wielkimi ambicjami.
Protect Dodaje +5 DEF na lvl. +50 DEF na Lv10. Level 60, HeapUp Lv6, Stick
Holycross Sprawia, że następna osoba, która trafi cel tej umiejętności, zada podwójne obrażenia. Level 60, Stick
Gvur Tialla Usuwa wszelkie dolegliwości i buffy. Level 60, Prevention Lv4, Stick, 1 Bless Poster
Holyguard Zwiększa odporność na magię +5 co lvl, +50 na Lv10. Level 65, Protect Lv3, Stick
Spiriture Fortune Mocno zwiększa ATT na krótki moment. +140ATT na Lv10. Level 65, Stick, 1 Bless Poster
Heal Rain Zaawansowane zaklęcie leczące na krótki dystans (AoE). Level 70, Gvur Tialla Lv3, Stick
Geburah Tiphreth Daje +20 ATT, +20 ASPD, +20 HIT otaczającym członkom drużyny, ale nie rzucającemu. Level 75, Holyguard Lv4, Spiriture Fortune Lv7, Stick, 1 Bless Poster
Merkaba Hanzelrusha Umiejętność obszarowa, zadająca wrogom ciągłe obrażenia przez 10s. Obrażenia bazowane są na INT. Level 80, Heal Rain Lv4, Stick
BUILDY:
FS RM - Full Support - by Bananosek str : 15 sta : 15 dex : 15 int : xx
Batle RM - by Gkar str :15 sta : 40% dex : 15 int : 60%
==================================================
MAGICIAN, ELEMENTOR, PSYCHIPER
==================================================
MAGICIAN:
Mag angażuje się w atak z dystansu poprzez rzucanie czarów. Ta postać uczy się czarów jako skilli (umiejętności). Aczkolwiek jako mag masz mniejszy defense (obrona), mniej Health Points (Punkty Życia) i większe opóźnienie pomiędzy rzucanymi czarami, wszystko to nadrabia zadawaniem przeciwnikowi dużego damage (uszkodzenia) Jako mag możesz używać Staff oraz Wands do rzucania czarów. Możesz również używać lekkiej zbroi. Przydatne statusy dla maga to Intelligence (Inteligencja) która zwiększa moc zadawanych obrażeń oraz powiększa ilość MP (Magic Points) Po osiągnięciu poziomu 60 mag ma możliwość zmienienia klasy na Psykeeper lub Elementor.
Mental Strike Zwykłe nie-żywiołowe zaklęcie. Level 15
Fire Boomerang Zwykłe zaklęcie ognia. Level 18, Mental Strike Lv3
Lightning Ball Zwykłe zaklęcie elektryczności. Level 18, Mental Strike Lv5
Spike Stone Zwykłe zaklęcie ziemi posiadające szansę ogłuszenia przeciwnika. 10% na Lv 1, 20% na Lv20. Level 18, Mental Strike Lv2
Sword Wind Zwykłe zaklęcie powietrza. Level 20, Mental Strike Lv5
Hot Air Słabe zaklęcie ognia ze słabymi obrażeniami przez czas trwania efektu. Level 25, Fire Boomerang Lv3
Strong Wind Średnie zaklęcie powietrza odrzucające wroga do tyłu. Level 25, Sword Wind Lv5
Ice Missile Zwykłe zaklęcie wody posiadające szansę spowolnienia przeciwnika. -10% MSPD na Lv20. Level 20, Mental Strike Lv3
Water Ball Średnie zaklęcie wody. Na danych levelach zwiększa ilość baniek, powiększając całkowite obrażenia. Level 25, Ice Missile Lv5
Lightning Palm Średnie zaklęcie elektryczności. Level 25, Lightning Ball Lv5
Rock Crash Średnie zaklęcie ziemi. Level 25, Spike Stone Lv5
Hot Air Zaawansowane zaklęcie ognia. Wróg staje się podatniejszy na zaklęcia powietrza (+20% obrażeń) Level 30, Hot Air Lv7
Wind Cutter Zaawansowane zaklęcie powietrza. Level 30, Strong wind Lv7
Spring Water Zaawansowane zaklęcie wody. Wróg staje się bardziej podatny na elektryczność przez krótki moment. Level 30, Water Ball Lv7
Lightning Shock Zaawansowane zaklęcie elektryczności Level 30, Lightening Palm Lv7
Looting Szansa na unieruchomienie przeciwnika. 65% szansy na Lv20. Level 30, Rock Crash Lv7
Blinkpool Teleportuje niedaleko. Zasięg lekko zwiększa się ze wzrostem levela zaklęcia. Leevl 30, Mental Strike Lv3
==================================================
ELEMENTOR:
Najpotężniejsi władcy Ognia, Wody, Powietrza, Ziemi, oraz Elektryczności! W ich każdej lasce drzemią moce kontrolowania zaklęć wszystkich pięciu żywiołów. Raniące czary Elementora umieszczają go na liście postaci potrzebnych w każdej drużynie. Skupiają się nie na osłabianiu przeciwnika, jak Psykeeperzy, ale na jak najszybszym wyeliminowaniu przeciwnika. Jeśli jesteś w drużynie z Elementorem, to walka z potworem nigdy nie potrwa więcej niż dziesięć sekund, gdyż przy odpowiedniej kombinacji zaklęć, potwór jest prawie na jedno combo!
Firebird Duże obrażenia ognia zadawane pojedynczemu wrogowi. Level 60, Fire Strike Lv7
Stone Spear Duże obrażenia ziemi zadawane pojedynczemu przeciwnikowi. Level 60, Looting Lv3
Void Zadaje duże obrażenia powietrza pojedynczemu wrogowi. Level 60, Windcutter Lv7
Thunder Strike Zadaje duże obrażenia elektryczności pojedynczemu celowi. Level 60, Lightning Shock Lv7
Iceshark Zadaje duże obrażenia wody pojedynczemu przeciwnikowi. Level 60, Spring Water Lv7
Burning Field Zaklęcie ognia z AoE. Obrażenia co krótką chwilę, 5s ochłonięcia. Zaklęcie jest 'ulokowane' na ziemi, więc jeśli ktoś je opuści, przestanie dostawać obrażenia. Level 65, Fire Bird Lv5
Earthquake Zaklęcie ziemi z AoE. Bez dodatkowych efektów, bez ochłonięcia. Level 65, Stone Spear Lv4
Wind Field Zaklęcie powietrza z AoE. Spowalnia wroga. -10% MSPD co 2 lvle, -50% MSPD na Lv10. Level 65, Void Lv5
Electric Shot Samo-celujące zaklęcie błyskawic z AoE, obniżające DEF wroga. -95 DEF na Lv10. Level 65, Thunder Strike Lv7
Poison Cloud Wodne zaklęcie z AoE, posiadające szansę na zatrucie. 30% na max Lv10. Level 65, Iceshark Lv5
Fire Master Zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia ognia. 15% więcej przy maksymalnym levelu 10. Level 75, Fire Strike Lv7
Earth Master Zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia ziemi. 15% więcej na max Lv10. Level 70, Looting Lv3
Wind Master Zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia powietrza. 15% więcej na max Lv10. Level 70, Wind Cutter Lv7
Lightning Master Zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia elektryczności. 15% więcej na max Lv10. Level 70, Lightning Shock Lv7
Water Master Zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia wody. 15% więcej na max Lv10. Level 70, Spring Water Lv7
Meteor Shower Bardzo potężne zaklęcie z AoE. Meteory spadają z nieba (po jednym na każdego przeciwnika w zasięgu). Długi czas rzucania, 10s ochłonięcia. Level 70, Burningfield Lv6, Earthquake Lv5
Sandstorm Bardzo potężne zaklęcie z AoE. Wielki obszar podłoża eksploduje i rani przeciwnika. Długi czas rzucania, 10s ochłonięcia. Level 70, Earthquake Lv5, Windfield Lv6
Lightning Storm Bardzo potężne zaklęcie z AoE. Pioruny strzelają z nieba trafiając wszystkich w zasięgu czaru. Długi czas rzucania, 10s ochłonięcia. Level 70, Windfield Lv6, Electric Shock Lv5
Avalanche Bardzo potężne zaklęcie z AoE. Woda i kamienie ekslodują pod nogami wroga, zadając ogromne obrażenia. Może ogłuszyć, na max Lv10 szansa wynosi 36%. Długi czas rzucania, 15s ochłonięcia. Level 75, Poison Cloud Lv7, Earthquake Lv7
BUILDY:
Elementor by Magiczka
STR 15 STA xxx DEX 15 INT 50-80
Elementor typowy tanker
STR 15 STA xxx DEX 15 INT 30-50
==================================================
PSYCHIPER:
Moc umysłu spoczywa w ich rękach. Może nie potrafią zadawać takich obrażeń jak wielcy Elementorzy, ale ich sekretne inkantacje mogą rozerwać psychikę przeciwników na części, pozostawiając ich całkowicie bezużytecznych. Siła Psychipera odnosi się nie tylko do przeciwnika - może on użyć swojej mocy do ochrony przed krzywdą, na przykład przez zaklęcie odbijające Crucio. Jeśli chcesz zostać Psychiperem, musisz mieć uciechę z degradowania innych do niemal nicości.
Demonology Podstawowe psychiczne zaklęcie. Level 60
Psychic Bomb Obrażenia zbliżone do Demonology, ale z dobrą szansą na ogłuszenie przeciwnika. Szansa wynosi 30% na Lv10. Level 60, Mental Strike Lv10
Crucio Spell Zaklęcie rzucane na siebie, sprawia, że wróg odnosi pewien procent obrażeń, które sam zadał. Na lv10, jest to 200%. Level 60, Mental Strike Lv10
Satanalogy Wróg zostaje 'przykorzeniony' do ziemi. Tak jak Looting, ale z dużo większą szansą. 85% na Lv10. Level 65, Demonology Lv3
Spirit Bomb Zadaje obrażenia zależne od ilości pozostałej po rzuceniu zaklęcia MP. Obrażenia zmieniają się przy pewnych punktach kontrolnych. Im mniej MP, tym mniejsze obrażenia. Level 65, Psychic Bomb Lv6
Maximum Crisis Krótkodystansowe zaklęcie z AoE, z Tobą jako początek obszaru AoE. Level 65, Crucio Spell Lv7
Psychic Wall Tworzy psychiczną barierę przed tobą, umieszczaną w kierunku wroga. Jeśli przeciwnik spróbuje się przez nią przebić, zostanie odrzucony i dostanie pewną porcję obrażeń. Im wyższy lvl zaklęcia, tym więcej odbić ściana wytrzyma.. Level 70, Satanalogy Lv4, Spirit Bomb Lv5
Psychic Square Kolejne zaklęcie z AoE. Podobne do Maximum Crisis. 10s ochłonięcia. Level 75, Psychic Wall Lv7, Maximum Crisis Lv5
BUILDY:
PsyChiper AoE:
STR 15 STA xxx DEX 15 INT 40-70
PsyChiper Crucio Spell by NumerR4z:
Wszystko opisane w tym oto temacie
http://flyff.pl/forum/viewthread.php?fo … ead_id=694
PsyChiper Crucio bez restata:
STA xxx INT max 40
PsyChiper 1vs1:
STR 15 STA 30-50 DEX 15 INT xxx
==================================================
MERCENARY, BLADE, KNIGHT
==================================================
MERCENARY:
Mercenary skupia się na walce w zwarciu z przeciwnikiem. Główne cechy Mercenary to siła i wytrzymałość, dzięki tym cechą jest wspanialym wojownikiem i nie jest mu straszna walka z przeciwnikiem silniejszym od siebie. Przydatne staty dla mercenary to Strenght i Stamina. Strenght zwiększa obrazenia zadawane przeciwnikom a Stamina zwiększa twoje punkty życia (HP). Jako mercenary możesz używać tylko broni krótkodystansowych jak miecze czy topory. W celu zmniejszeniu obrazeń jakie przeciwnik tobie zadaje uzywasz tarczy. Po osiągnięciu poziomu 60 możesz wybrać drugą klasę: Blade albo Knight.
Splmash Chwila skupienia by zadać dwa szybkie ciosy. Combo starter. Level 15
Protection Dodaje +1 DEF co lvl, +20 DEF na Lv20. Level 15, Tarcza
Keenwheel Trzykrotny atak z obrotem. Środkowy combo. Level 18, Splmash Lv4
Pan Barrier Dodaje +2 DEF na zasięg co lvl, +40 DEF na zasięg na Lv20. Level 18, Protection Lv3, Tarcza
Bloody Strike Uderza przeciwnika, absorbując pewną część zadanych obrażeń, lecząc trochę HP użytkownika. Środkowy combo. Level 20, Splmash Lv3
Sneaker Zmniejsza ASPD przeciwnika na krótki okres. Level 20, Pan Barrier Lv10
Empower Weapon Umacnia żywioł broni użytkownika o +2% co drugi lvl. Level 20, Protection Lv5, Broń z żywiołem
Blindside Zadaje pojedynczy potężny cios. Cel wyrzucony jest w górę, jeśli zginie od tego uderzenia. Końcowy combo. Level 24, Keenwheel Lv6
Reflex Hit Zadaje obrażenia równe zadanym użytkownikowi podczas wykonywania tej umiejętności. Level 25, Bloody Strike Lv8
Smite Axe Zwiększa ATT i DEF użytkownika. +50 ATT i +25 DEF na Lv20. Level 25, Empower Weapon Lv4, Topór
Blazing Sword Zwiększa ATT i celność mieczy. +50 ATT i +10 do celności na Lv20. Level 25, Empower Weapon Lv4, Miecz
Special Hit Zadaje silny, okrutny cios. Level 30, Blindside Lv8
Guillotine Dostarcza serię iskrzącej energii z krótkiej odległości. Level 30, Reflex Hit Lv10
Axe Mastery +5 ATT co lvl. Level 30, Smite Axe Lv9, Topór
Sword Mastery +5 ATT co lvl. Level 30, Blazing Sword Lv9, Miecz
==================================================
BLADE:
Na polu walki, szybkość to współczynnik pozwalający przewidzieć zwycięstwo. Blade wierzy w szybkość nad siłą i wiele razy udowodnił to tym, którzy w to nie wierzą. Mogąc władać dwiema broniami jednocześnie, mogą być straszni dla wielu przeciwników. Chodzą pogłoski, że Blade było kiedyś grupą założoną przed zmianą świata, ale żaden dowód nie został odnaleziony. Bądź ostrożny aby nie zrobić z Blade'a przeciwnika, albo znajdziesz się na ziemi zanim się obejrzysz.
Silent Strike Przebija się przez wroga, kończąc atak za nim. Level 60, Sword Mastery Lv3, 2x Sword
Spring Attack Podstawowy atak dwoma toporami. Level 60, Axe Mastery Lv3, 2x Axe
Armor Penetrate Dźga mieczem w słabe punkty zbroi przeciwnika, zadając obrażenia i zmniejszając DEF o 50%. Level 62
Blade Dance Posyła Blade'a w furię zadając obrażenia pobliskim wrogom. AoE. Level 65, Silent Strike Lv5, 2x Sword
Hawk Attack AoE oślepiający przeciwników. 56% szansy na Lv10. Level 65, Spring Attack Lv5, 2x Axe
Berserk Zwiększa ATT i ASPD na krótki moment. +150 ATT i +230 ASPD przez 35s na Lv10. Inne umiejętności są zablokowane. Level 65, Armor Penetrate Lv4
Sonic Blade Najsilniejsze AoE Blade'a. Level 70, Berserk Lv7
Cross Strike Kroi przeciwnika na krzyż (X), zadając mu ciężkie obrażenia. Level 75, Sonic Blade Lv7
BUILDY:
Blade:
STR xxx STA 40-60 DEX 70-90 INT 15
Blade AoE:
STR 40-60 STA xxx DEX 40-50 INT 15
==================================================
KNIGHT:
Chwała króla błyszczy w duszy każdego Knighta. Ci wojownicy nie są słabi ani lękliwi w żadnym przypadku. Potrafią przywołać ogromne zapasy mocy do ich zbroi i broni, wstrząsając ziemię, pomimo, że mogą być lekko ociągali. Mimo, że nie są najefektowniejszymi wojami, Knight'y stawiają na nieokrzesaną, brutalną siłę. Bądź ostrożny, spotykając Knight'a, gdyż ich skille mogą być zabójcze, jeśli nie jesteś przygotowany.
Charge Podstawowy atak dwuręcznym mieczem. Nieco lepszy niż Pain Dealer. Level 60, Sword Mastery Lv3, Sword
Pain Dealer Podstawowy atak dwuręcznym toporem. Zadaje obrażenia i zmniejsza obronę wroga. -150 DEF na Lv10. Level 60, Axe Mastery Lv3, Axe
Guard Dodaje DEF ujmując ATT. ATT-100 /DEF+400 na Lv10. Minutowe ochłonięcie. Level 62
Earth Divider AoE z dwuręcznym mieczem. Potężne machnięcie raniące wrogów przed postacią. Level 65, Charge Lv4, Sword
Power Stump AoE z dwuręcznym toporem. Może ogłuszyć. 15% szansy na Lv10. Level 65, Pain Dealer Lv4, Axe
Rage Zwiększa ATT i Max HP w zamian za DEF i HIT. ATK /Max HP+280 za DEF /HIT 42 na Lv10. Czas trwania zależny od STA (1 STA = 2 sec). Level 65, Guard Lv5
Pain Reflection Odbija część fizycznych obrażeń na zadającego. 5% odbitych obrażeń na lvl, przy 50% na Lv10. Level 70, Rage Lv4
Power Swing Cios zadający obrażenia i odrzucający wroga. 10-sekundowe ochłonięcie. Level 75, Pain Reflection Lv7
BUILDY:
Knight typowy tanker (AoE):
STR 40-60 STA xxx DEX 15 INT 15
Knight AoE by Raziel
STR 70 STA xxx DEX 15 INT 15
==================================================
Zaczerpnięte z www.flyff.pl
|